Hévízi hétvége a Lotus Therme Hotel & Spa-ban*****

Hotel tesztek élménybeszámolók, értékelés

Címlap / Hotel tesztelés

Szombat kora reggel indult el tesztelő csapatunk Hévízre, az úti cél ezúttal a Lotus Therme Hotel & Spa***** Hévíz volt.

A Balaton déli oldala felől, az M7-es pályáról letérve érkeztünk a városba, rövidebb idő alatt, mintha a másik utat használtuk volna.

A parkoló autókat sorompó és biztonsági őr vigyázza. A parkolóban alig találtunk helyet, az autók között feltűnően sok volt a külföldi.

align=left Hatalmas zöld terület veszi körül a szállodát, golf- és teniszpályák is tartoznak a házhoz. Készséges londinerek állnak az ajtóban, amint megálltunk, máris a segítségünkre siettek. A szállodába lépve hatalmas átriumos tér, valamint a szépségszalon pultja fogadott minket. Kiderült, hogy korán érkeztünk, így még nem tudjuk szobánkat elfoglalni. Sebaj, addig a ház vendégei vagyunk egy koktélra a földszinti bárban, a csomagjainkra pedig vigyáznak! Mivel fantasztikus volt az idő, a koktélt a bár teraszán fogyasztottuk el. Nagyszerű és októberhez képest szokatlan látvány fogadott minket: a medence tele volt fürdőzővel, illetve a partkán is sokan napoztak. Mialatt kortyolgattuk a finom italt, a személyzet elkészítette a szobáinkat. Biztosak voltunk benne, hogy nagyszerű hétvégét fogunk itt eltölteni.

Szobánk tágas volt, igényes bútorokkal és kényelmes ággyal berendezve. A fürdőszobában azért egy kádat jobban el tudtunk volna képzelni, de a hatalmas zuhanyzó mérete kicsit kárpótolt minket. Az erkélyről pedig gyönyörű kilátás nyílik a szálloda mögötti óriási parkra.
align=left A hátsó lifttel egyenesen a wellness részleghez lehet menni, ahol számtalan lehetőség várja a vendégeket: szauna világ, belső medencék (gyógy- és élményfürdő), pihenő helyiség, valamint mindenfajta gyógykezeléseket nyújtó helyiségek külön információs pulttal és tanácsadással, illetve külső terasz és medence. Először a belső medencékhez indultunk, ahol egy nagy pezsgőfürdő és egy élménymedence (hátmasszírozóval és pihenő résszel) található, amelyből kiúszhatunk a kinti medencébe. Külön helyiségben található a három gyógyvizes medence, amelyeket minden nap frissen töltenek fel a forrás gyógyvizéből.

Még a kinti medencét is kipróbáltuk a gyönyörű őszi napsütésben. Praktikus, hogy mindenki "felcímkézett" fürdőköpenyt kap, így könnyen beazonosítható a szobaszám, amelynek a számlájára lehet fogyasztani.

Hamar eltelt a délután, és még szinte semmit sem láttunk a szállodából, így hát elindultunk megkeresni az éttermet. A földszinti bár mögött hosszú folyosó vezet az étterembe.
align=right A látványkonyha, a pompás illatok, valamint a kínálókon igényesen kihelyezett ételek sokasága teljesen lekötötte figyelmünket. A felszolgálók, látva, hogy kisfiunk már nem hajlandó az etetőszékben megülni, készségesen hozták az ülésmagasítót. Az ablak mellett foglaltunk helyet, ahonnan kellemes kilátásunk nyílt a gőzölgő medencére. Vacsora után megállapítottuk, hogy az étterem konyhája első osztályú. Vacsora után a bárban már játszottak a zenészek, gyerekek táncra is perdültek, és folytatták kifulladásig. Öröm volt a hosszú nap után bevetni magunkat a hatalmas, puha ágyba.

Kora reggel, még a család ébredését megelőzve egy teniszpartira indultunk, így a felkelő nap már a pályán talált bennünket. A kiszolgáló helyiségben gyermekjátszót is kialakítottak. A játék után egy levezető sétát tettünk a golfpálya körül. A kíváncsiság hajtott minket ide, mivel ezt a sportot nem űzzük, viszont találtunk a gyerekeknek egy-egy madárlátta golflabdát.

A reggeli sport után, kellemesen elfáradva indultunk reggelizni, ahol hasonló ínyencségek sokasága várt ránk, mint előző este. A látványkonyhán kívánság szerint készítették el mindenkinek az omlettjét, kinek sonkával, kinek hagymásan, kinek zöldségesen. Ráadásul egy pohár pezsgő várt mindenkire.
A reggeli után a kényeztető wellness részleg várt ismét ránk, ezúttal a szauna világgal kezdtük. Többfajta hőfokú szauna, különböző gőz- és aromakabin közül választhattunk, és mi szép sorban ki is próbáltuk mindegyiket. Kiderült, hogy számos kezelésre is van lehetőség a wellness részlegben, és az árak a minőséggel arányosak.
align=left A gyerekek unszolására, akik lovakat szerettek volna látni, a bárban elfogyasztott könnyű ebéd után átsétáltunk a park melletti lovardához, ahol lovagolhattak egyet, persze vezetőszáron. Ez persze nem volt elég, és a lovaglás után biciklizni is szerettek volna. A szállodától kölcsönkapott kerékpárokkal egy rövid biciklitúrát tettünk - szép libasorban - a környéken. Visszafele útba ejtettük a gyerekjátszót is. Este újra fenséges vacsorát kaptunk, ami után gyerekeink energiával feltöltődve új erőre kaptak, és megint táncra perdültek a kellemes zenére.

Nagyon jól éreztük magunkat: a személyzet udvarias és folyamatosan érezteti a vendéggel, hogy ő az "úr" a házban.
align=right A minőség első osztályú, a szolgáltatások pedig teljes körűek, minden korosztály megtalálja a maga számára a legmegfelelőbb kikapcsolódást.

Amennyiben úgy döntenek, hogy Önök is kipróbálják, javasoljuk, hogy a foglaláskor érdeklődjenek a szolgáltatásokról, és egyeztessenek időpontot, mivel a folyamatos teltház miatt a helyszínen nehézségekbe ütközhetnek!