A nyugalom szigetén - Villa Medici****

Hotel tesztek élménybeszámolók, értékelés

Címlap / Hotel tesztelés

Egy forró júniusi szombaton indultunk Veszprémbe, hogy meglepjem feleségem egy romantikus hétvégével a négycsillagos Villa Medici szállodában. Budapestről egy óra az út, a királynék városának festői szépségű völgyébe érve pedig könnyű megtalálni a viadukt lábánál fekvő, impozáns szállodát.

align=left Az első, ami lenyűgözi az ide látogatót, a gyönyörű, igényesen kialakított és szépen karbantartott kert. Az egyik oldalon a szálloda, a másik épületben pedig az éttermek kaptak helyet: egy első osztályú, exkluzív étterem, valamint egy magyaros kisvendéglő. Az étterem már hosszú évek óta az országos rangsor első tíz helyezettje között szerepel. Az étkezések időpontjai szabadon választhatóak – a személyzet tájékoztatása szerint csomagok igénybevétele esetén is -, ami manapság ritka a szállodákban, és nagyon népszerű a vendégek körében. A vacsorát vagy az ebédet annál az asztalnál fogyaszthatjuk el, amelyet előzőleg kiválasztottunk, és a személyzet lefoglalt számunkra. Egy kis meglepetéssel is készültem: feleségemet egy csokor virág, pezsgő és gyümölcs várta a terített asztalnál, természetesen a szálloda készséges közreműködésével.

align=left A meghitt hangulatot a wellness részleg felfedezésének örömteli pillanatai váltották fel. Először a relax szobába érkezünk, amelyből a szauna és az aroma- és fényterápiás gőzkabin, valamint a masszázsszoba és a medence részleg nyílik. A medence fölött, falábakon álló emeleten, egy egyedi módon kialakított pihenő sarok, illetve egy jakuzzi kapott helyet. A teret az egyik oldalfalon végighúzódó tükörfelület duplázza meg. A jól eső wellness szolgáltatások után vacsorához készültünk, de még előtte a Wellington Pubba néztünk be, hogy elfogyaszthassuk üdvözlő italunkat, amely a szálloda ajándéka. Végigsétáltunk a borospincén is, majd vacsorához ültünk.

align=left align=left Az első osztályú étterem teraszán foglaltunk asztalt. A hangulatos kerti tó mellett terítettek nekünk, az asztalon pedig már előttünk hevert az előzetesen kiválasztott és menükártyára nyomtatott, sok-sok ínyencséggel tarkított menüsor. Hamarosan megértettük és meg is ízlelhettük, mit jelent a 10 legjobb magyar étterem közé tartozás. Minderre pedig a színvonalas kiszolgálás tette fel a koronát. Ízlésemnek leginkább a tigrisrákkal tálalt zöldséges lazac felelt meg, feleségem – akinek a desszert a gyengéje – pedig a bazsalikomfagylaltos créme bruléet emlegette hosszú ideig.

A vacsora után a kerti tónál időztünk a teknőcöket nézve, majd nyugovóra tértünk.

align=left Későn ébredtünk, így a nyári forróság az amúgy kellemes panoráma teraszon ért utol minket, ezért inkább az elegáns és hűvös reggeliző helyiségben früstököltünk. A Villa Medici különleges szolgáltatásaként a finomságokat a látványtűzhelyen tüsténkedő szakács készítette el nekünk, kívánságunk szerint.

A szállodát németes precizitással vezeti a személyzet: mindennek megvan a maga helye és ideje, minden részletre odafigyelnek. Idilli a környezet és kellemes a hangulat.

align=left Ha arra járnak, próbálják ki az éttermet, vagy a legközelebbi alkalomra lepjék meg Önök is partnerüket egy romantikus hétvégével. Az elismerés nem fog elmaradni részükről.